Fight of Strawberry's heart

01.05.2013 16:39

Názdárek lidi dneska máme 1. máje takže vám tu dávám novou povídku. Na tuto povídku sem narazila na tomto blogu ve bleach fanfiction . Tato povídka se mi moc líbí ale není dopsaná tak mě napadlo že bych ji napsala podle své fantazie :D ( První dvě kapitoly nejsou z mé hlavy, to jsou ty které jsem našla na tom blogu.)

Kapitoly :

1.Kapitola

2.Kapitola

3.Kapitola *od téhle kapitoly to je z mojí hlavy :D*

 

 

 

Anketa

Líbí se vám tato povídka ?

Ano (15)

100%

Ne (0)

0%

Celkový počet hlasů: 15

Zde máte prostor na komentáře k povídce

Titulek: Omluva Vložil: Ruki-chan Datum: 11.04.2015

Zdravím lidi, mocse omlouvám, že jsem tu šíleně dlouho nebyla:( neměla jsem vůbec čas a kvůli osobním důvodům jsem ani neměla chuť něco zamilovaného psát :// pokusím se znovu vrátít do kolejí a pokračovat v psaní :))

Titulek: konec Vložil: Lukia and Hyorinmaru Datum: 10.03.2014

To je bezvadná povídka měla bys tím pokračovat a ostatníma taky ikdyž jsem to začala číst tak před týdnem

Titulek: Konec Vložil: Ruki-chan Datum: 26.05.2013

Tak lidi, na tuhle povídku se vykašlu protože nevím co si holka, která ji vymyslela, představila přála a raději se ji do toho nebudu montovat :(

Titulek: Re: Konec Vložil: Yazuri-chan Datum: 26.05.2013

to je škoda na tuhle sem.se zrovna těšila :(

Titulek: Re: Konec Vložil: Noe Datum: 26.05.2013

No, keď si s tým už začala, nemala by si to len tak vzdať. Už je nezmyselné rozmýšľať nad tým, čo chcela touto poviedkou povedať autorka prvých dvoch dielov. Síce ja by som to takto tiež neurobila... ale čo tým chcem povedať. Podľa mňa sa tými prvými dvoma kapitolami nechaj inšpirovať, rozmysli si to a napíš si vlastné dielo s podobnou tematikou, potom sa nebudeš musieť zamýšľať nad tým, čo chcela autorka napísať... Ja som mala tiež zopár takých poviedok, ktoré mi napadli pri čítaní inej (napríklad Zostaň so mnou, prosím)... vlastne som použila taký podobný námet, len som to celé načmárala podľa seba.
Nuž ale rozhodnutie je na tebe :)

Titulek: Re: Re: Konec Vložil: Ruki-chan Datum: 27.05.2013

Děkuji Noe a asi máš pravdu, budu s tím pokračovat když už sem začala

Přidat nový příspěvek